Video optagelser d. 3/12.
november 11, 2022I forbindelse med vores samarbejde med EnergiFyn, ønsker EnergiFyn at en video om klubber de støtter, og her er vi blevet udvalgt. Der kommer et filmhold d. 3 december på Rising skolen kl. 10.00 og laver interviews og optagelser. Det er en enestående mulighed for at promovere klubben ud til folk der ikke kender til RC og klubben.
Derfor håber jeg at så mange medlemmer som muligt har lyst og tid til at deltage denne lørdag, så vi kan vise en masse aktivitet og få nogle gode optagelser fra banen og pitten.
Vi bygger banen op kl. 9.00 som vi plejer, derfor beder jeg om at man ankommer kl. 9.00.
Giv mig et praj om du kan deltage enten på mail formand@odense-rc.dk eller SMS på 40332107
God weekend og jeg håber vi ses starten af december.
Med venlig hilsen
Ulrich Rasmussen


