DHI Cup planlægning version 1. 21/11 2018
november 21, 2018
Hermed den første mail omkring planlægning af arbejdsopgaverne.
Hvis man ønsker at besætte en opgave eller hjælpe med opstilling, henvender man sig til formand@odense-rc.dk eller 40332107
Vi har brug for jeres hjælp til at stable dette store løb på benene. Flytte TC tæpper fra en container til en anden (Energivej) skal gøres inden jul. Simon Vestergaard er tovholder på denne opgave og finder en dato og sørger for folk der kan hjælpe. Opstillingen i Arenaen starter tirsdag 8/1 med kørertårn, tæpper, tømme container, fra kl. 08,00, hvis man ikke har fri i dagtimerne er det er muligt at støde til i løbet af dagen efter endt arbejde, vi fortsætter nok ikke længere end til kl. 20.00 tirsdag og onsdag.
Onsdag og torsdag fortsætter opstillingen fra kl. 08.00 til 20.00 om onsdagen og torsdag skal være gerne være færdige inden kl. 17.00 torsdag aften er der indskrivning og dæksalg fra kl 19.00 til 21.30
Tirsdag 8/1: Søren, Simon, Ulrich, Finn Engholm, Kim Bruun, Nikolai P., Paw, Jesper (efter kl. 16.00), Søren Eg.
Onsdag 9/1: Søren, Simon, Ulrich, Finn Engholm, Nikolai P., Paw, Jesper (efter kl. 16.00), Søren Eg.
Torsdag 10/1: Søren, Simon, Ulrich, Finn Engholm, Brian Larsen, Nikolai P., Paw, Jesper (efter kl. 16.00), Søren Eg.
Opgaver fredag, lørdag og søndag Teknisk kontrol, måle og veje biler Fredag: Ann, Brian Skovgård (ikke for 2WD), Benny (RCK 3-4 timer), Michael J., Ejvind Lørdag: Ann, Brian Skovgård (ikke for 2WD), Benny (RCK 3-4 timer), Michael J., Ejvind Søndag: Ann, Kell, Jonas (søn), Brian Skovgård (ikke for 2WD), Benny (RCK 3-4 timer), Michael J., Ejvind Banerep.
Personale – Søren Nikolaisen, (mangler 1) Indgang – lørdag og søndag – Mary ? (mangler 2-3) Dæksalg – især torsdag og fredag – Ulrich, Simon, Jeanett Hansen (mormor)?, mangler 2 personer Indskrivning torsdag aften: Ann, Jens Otto (mangler 2 personer)
Hjælper til finale start, sætte biler på gridden, for at få en mere glidende afviklingen (kun søndag): Nikolaj Hansen? (mangler 2-3 personer)
Søndag efter løbet, hjælper alle med oprydning og nedtagning, vi får hjælp igen til at få tæpperne rullet sammen. Klubben står for forplejning alle dagene med opstilling for alle dem der hjælper, i løbsweekenden er det dem som har opgaver som får madkuponer. Alle dem som har hjulpet mindst en dag samlet, bliver inviteret med til en middag med god mad som afholdes i februar/marts.
MVH Ulrich Rasmussen