Odense R/C Minirace indkalder til Ordinær generalforsamling 2018.

Tirsdag d. 20/3 2018 kl. 19,00

Hjalleseskolen
Solbærvej 5
5260 Odense S

Dagsorden.

  1. Valg af dirigent samt Referent.
  2. Formandens beretning
  3. Forelæggelse af regnskab til godkendelse.
  4. Forelæggelse af Budget 2018.
  5. Behandling af indkommende forslag:
  6. Valg til bestyrelsen.
    • Formand: Ulrich Rasmussen, ønsker genvalg
    • Bestyrelsesmedlem: Anders Sørensen, ønsker ikke genvalg
  • Valg af Bestyrelses suppleanter. På valg: Brian Larsen og Søren Nikolaisen
  1. Valg af 2 revisor og 1 revisor suppleant. På valg Jesper Gjellerod og Jesper Rasmussen og suppleant Christer Rasmussen.
  2. Eventuelt

Indkomne forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes på mail til bestyrelsen@odense-rc.dk senest d. 6/3 og dagsordnen med indkomne forslag bliver offentligt gjort på vores Facebook side og hjemmeside seneste d. 13/3.

Husk der skal være betalt kontingent for 2018 for at kunne deltage i generalforsamlingen. Kontingent fornyes på www.clumeo.com eller på deres app Clumeo, der skal oprettes en profil først og vælges om det er ungdom eller voksenmedlemskabs holdet du vil være medlem på.

Da vi har erfaret at Clumeo oprettelsen har givet udfordringer for nogen, vil formanden være tilstede d. 20/3 fra kl. 18.15 og vil være behjælpelig med oprettelse og indmeldelse.

Med Venlig Hilsen

Bestyrelsen Odense R/C Minirace

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelse fra Bestyrelsen. Bogmærk permalinket.