INFO til alle.

Kære medlemmer,

Vi har i klubben valgt at begynde at bruge Clumeo, som er et nyt administrationsværktøj/medlemssystem. Clumeo har gjort det nemmere og mere tilgængeligt for os, at få information og være opdateret på hvad der sker i klubben samtidig med at vi kan håndtere kontingent og andre aktiviteter i klubben.

Det vil med andre ord sige, at Clumeo hjælper os med, at samle det hele på én platform. Vi opfordrer derfor alle til aktivt at gå ind og oprette en personlig profil, da alt der vedrører klubben som f.eks. træning, aktiviteter, kontingentbetalinger, arrangementer og kommunikation fremadrettet vil foregå igennem Clumeo.

Har du børn?

Med Clumeo er det nemt at administrere hele familie. Som forældre opretter du dig selv og derefter tilføjer det ønskede antal børneprofiler/administrerede profiler. https://support.clumeo.com/hc/da/articles/115004349573-Hvad-er-administrerede-profiler-

Sådan kommer du i gang med Clumeo:

1. Gå ind på www.clumeo.com

2. Opret din profil – Tryk på “Tilmeld dig” og godkend via. e-mail.

3. Gå til min profil – Tryk “Rediger profil” udfyld og tilføj kreditkort.

4. Søg på klubben

5. Tryk på “Tilmeld” på klubsiden og tilmeld dig/dine børn jeres hold eller aktiviteter under “I denne klub”

6. Download vores app – Få adgang til Clumeo direkte fra hånden via. App Store eller Google Play

Clumeo´s hjælpecenter, kan hjælpe dig med at komme godt i gang https://support.clumeo.com/hc/da

Tak for din forståelse og velkommen til din foreningsplatform i skyen!

Min erfaring er at det virker bedst i Google Chrome browseren.

Med venlig hilsen

Ulrich Rasmussen

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelse fra Bestyrelsen. Bogmærk permalinket.